Статистический анализ потребительских предпочтений в электронной коммерции
https://doi.org/10.34023/2313-6383-2015-0-6-46-52
Аннотация
Ключевые слова
Об авторе
Ольга Владимировна НикитинаРоссия
Список литературы
1. Duan W., Gu B., Whinston A.B. Do online reviews matter? - An empirical investigation ofpanel data // Decision Support Systems. 2008. 45(4). 1007-1016.
2. Forman C., Ghose A., Wiesenfeld B. Examining the relationship between reviews and sales: The role ofreviewer identity discloser in electronic markets // Information Systems Research. 2008. 19(3). 292-313.
3. Gale B. Managing customer value: Creating quality and service that customers can see. New York: Simon & Schuster, 1994.
4. Global Retail E-Commerce Index by A.T. Kearney. URL: http://www.atkearney.com/consumer-products-retail/e- commerce-index/full-report/-/asset_publisher/ 87xbENNHPZ3D/content/global-retail-e-commerce-keeps- on-clicking/10192?_101_INSTANCE_87xbENNHPZ 3D_redirect=%2Fconsumer-products-retail%2Fe-commerce- index.
5. Lynch C. Big data: How do your data grow? // Nature. 2008. Vol. 455, No. 7209.
6. Ogut H., Onur Tas B.K. The influence ofinternet customer reviews on the online sales and prices in hotel industry // The Service Industries Journal. 2012. Vol. 32. No. 1, 2.
7. Волков Д.Л. Управление ценностью: показатели и модели оценки // Российский журнал менеджмента. 2005. Т. 3. № 4. С. 67-76.
8. Марн M., Регнер Э., Завада K. Ценовое преимущество. - М.: Альбина Бизнес Букс, 2004. - 317 с.
9. Третьяк O.A. Ценность клиента в течение его жизненного цикла: развитие одной из ключевых идей маркетинга взаимоотношений // Российский журнал менеджмента. 2011. № 3. С. 55-68.
Рецензия
Для цитирования:
Никитина О.В. Статистический анализ потребительских предпочтений в электронной коммерции. Вопросы статистики. 2015;(6):46-52. https://doi.org/10.34023/2313-6383-2015-0-6-46-52
For citation:
Nikitina O.V. Statistical analysis of consumer preferences in electronic commerce. Voprosy statistiki. 2015;(6):46-52. (In Russ.) https://doi.org/10.34023/2313-6383-2015-0-6-46-52